Tisdagen den 2 November.

Idag är en grå dag här nere i Länghem. Men det gör inte mig NÅGONTING!
Fast egentligen skulle jag behöva komma ut och fota naturen här omkring till Mormors julklapp, men ja, det är inte ofta solen skiner här nere i Sveriges regnigaste stad. så det får bli en grå och tråkig julklapp, kan ju dock prova att redigera dom.
Jättelängesen jag skrev här, och det är ju lite synd, men har haft ganska mycket för mig.
Jag och älsklingen har bytt ut våran CRX emot en annan CRX, tycker inte om crx egentligen, men jaa.. Denna var riktigt snygg, tänkte slänga upp lite bilder på den.
Igår var jag och älskling på äventyr, och han köpte ett till batteri till min kamera, så jag kan ha ett full laddat batteri med mig jämt, utifall att det andra tar slut, ska även inhandla ett till minneskort. 16 eller 32 gb tror jag! DYRA SOM FAAAN!
men men..
Idag eller i morgon ska jag skruva isär min säng också. För på torsdag åker jag och Sofie till Ikea, där hon köper sprillans ny sängram och två nattduksbord till mig. Om hon får ta mitt, vill säga.
Och det får hon såklart, så nu har jag städat av nattduksborden och ställt ut dom i hallen, så dom ska väl köras till Sofie sen. :) funderar på att sätta i löshåret igen också! och det ska ju självklart bästaste få hjälpa mig med, om hon vill.
Längtar som faaaan tills på torsdag, shoppa på ikea. :D
Funderar på att göra världens överraskning för älskling då också, men eftersom det finns folk som läser denna blogg som kan berätta för Christian om dom skulle vilja, så skriver jag inget här, utan jag skriver när allt är klart.
Om det blir som jag planerat. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill.
Älskar one tree hill. - En utav dem bästa serierna jag vet!  

Christian Forslund - Jag älskar dig, du är mitt allt. <3

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0