1 dag!

Nu är det BARA 1 dag kvar till BERÄKNAD födsel, dock vet man ju att de flesta förstföderskor går över tiden! :(
Vill inte gå längre,
detta är tungt,
otympligt och jag håller på att dör av längtan att mysa med den lille krabaten!
Imorgon skulle även min älskade pappa fylla 58år!
saknar honom och mamma så otroligt mycket, tänk... 11 år har gått!
11 år och 7 månader!
Det är väldigt lång tid tycker jag!
Idag är det folkrace i Ljusdal, får se om jag kommer iväg på det,
eller om man ska tvätta iordning christians bil till bilsportträffen ikväll istället..
Lutar nog åt biltvätt tror jag! sååååå tråkigt! haha!
kanske uppdaterar nå mer senare om jag kommer ihåg!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0