1 vecka kvar!

Ja då är det bara 1 vecka kvar till beräknad födsel!
längtar som en took gör jag!
kroppen har börjat ställa om sig, så jag vaknar flera gånger per natt, men det gör ingenting, lika bra att vara förberädd på vad som väntar!
Satt igår kväll och funderade mer på namn, dock blev det bara 1 ända namn nerskrivet på pappret! 
Finns ju jättemånga fina namn, men man är ju två om saken, och man ska ju vara överrens!
så detta blir tufft!
Inga tjejnamn heller, men ska fundera på det också, för vi kan ju inte vara säker på att det är en pojke, det finns ju 50% chans att det är en tjej också!
Igår var det släktträff ute i tallbacken!
Riktigt roligt att träffa alla!

Tänkte att jag skulle slänga upp bilder på hela min lilla släkt!
Säger som kusin Johanna.
"Det började med dom...."




"Sen kom Yvonne, Sven och Anette, Sorligt nog gapar två platser tomma ♥ Stig (pappsen) och Irene som inte längre finns med oss ♥ men ni var nog med oss på annat sätt denna dag.."



"sen är det vi, som är det bästa gänget. KUSINERNA!"



"och här har vi heeeeela gänget, med fler påväg!"


Tack för en bra dag! :)


Men nu ska jag åka upp på Fäla och handla lite frukost.
Sen ska jag försöka göra någon nytta av denna dagen!
Pöss och Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0