Den 14:e Januari 2011

Ja, här är jag igen..
Måste erkänna att jag är världens sämsta bloggare.
Men tänkte iaf att jag skulle uppdatera lite om vad som hänt nu på senaste tiden!

1: jag har skaffat mig en liten hundvalp.
2: jag börjar nu studera på heltid.
3: har äntligen skaffat mig ett liv vill säga!

Kan ju börja berätta om min nya familjemedlem, vovven.
Han heter Zac och är nu snart 22 veckor, en renrasig amstaffvalp.
väldigt busig, biter på precis allt jag äger och har! 
Idag tillexempel rök mina skullcandy hörlurar, 700:- åt helvete!
jaja.. så är det ju med små vovvevalpar, så man får väl stå ut bara..

Studera ja, ja - på heltid, har inte ens börjat skolan än, schemat sattes idag, så börjar på tisdag, eftersom jag är ledig på måndagar. iaf, är redan trött! känner att jag inte kommer orka kliva upp tidigt på morgonen, men vad jag sett på schemat hittils så slutar jag ganska tidigt varje dag iaf.

ÄNTLIGEN, har jag ju skaffat mig ett liv då! typ, sisådär ett liv, man kan ju låtsas!

Nu ska jag fortsätta vara social med Josefine, Stefan, Christian och alla djuren! :D

Puss och kram. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0