död blogg!

som ni kanske märkt har min blogg varit skapligt död den senaste tiden, tyvärr..
har inte haft något internet, men nu har det fixat sig så nu ska jag försöka få lite fart på bloggen igen!

tänkte ta en dag nu snart och fixa iordning lägenheten så att den blir helt klar, sen fota så att alla kan få se min underbara lägenhet! har ju även haft lite torka på foto fronten ett tag, men graviditeten tog mig med storm, och har faktiskt inte orkat göra saker jag borde eller helst viljat göra.

Idag är det Lördag, och ikväll är det crusing i Ljusdal, så vi ska in dit och åka runt i Christians bil, så nu ska jag börja göra mig i ordning, duscha, leta fram nå kläder och kanske dra på mig smink för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Niles

Ha det så kul i ljusdal!

2011-06-18 @ 16:38:49
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0