Gravid vecka 31.

ja, nu har det gått fruktansvärt lång tid på min graviditet, och jag längtar så mycket tills mitt lilla mirakel kommer ut och träffar oss!

Var på marknaden i Järvsö igår, och där hittade jag ett stånd där en gubbe kunde trycka till en direkt vad man ville. Så jag bestämde mig för en vit Body där jag skrev texten "Made by Louise & Christian" så underbart söt vart den!

nu sitter jag bara och slappnar av och samlar kraft för att städa! blir ju aldrig klar här känns det som!

 

Body. <3



Christian ville ta ett kort på magen, för han tyckte den såg extremt stor ut, men det är ju så jag ser ut nu för tiden! Hehe.

alltså - Magen vecka 31. <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0