natt uppdatering!

snart är det kvällen för mig och min lilla familj.
Christian sitter och spelar tv-spel och bebisen sover redan i magen på mamma.
idag har jag fixat massa saker på Ljusdal, och hälsat på Monica en sväng på jobbet, GRATTIS till henne som fått fast tjänst i Färila! det gillar vi!
Sen blev det hem en snabbis, tvätta och städa lite, idag äntligen flyttade vi även på garderoberna,
så nu har jag hängt upp tavlor där lill*n ska ha vaggan.
Sen blev det att åka till tallåsen och hämta upp Emelie, Anna-Karin, Eva och Billy sen bar det av in till Ljusdal för kinamat.
Måste dock bara påpeka vad otroligt synd det var att kina i gamla stan var stängt, för där är det såååå mycket godare!
när vi var mätta och "belåtna" bar det av hem igen, har nu suttit och spelat poker med Christian och Cristoffer, vi körde en pårsgata-finish, - och jag vann!!!!
Imorgon ska jag upp på Ljusdal till klockan elva då jag ska på undersökning - mäta, väga och sticka i fingret, se så att bebisen mår bra där nere..
Sen bär det iväg till Hudik med Jenny och Elin!
kommer bli skönt med en tjej-dag, börjar bli tokig på karlar nu!
Nej... nu blir det godnatt och sängen!
otroligt gammal bild, men jag gillar den! 
helvetesfallet 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0